Intregul continut al site-ului UnelteMania este proprietatea S.C. E – Shop – Bld S.R.L, nr.ord.reg.com./an: J23/2023/2016, C.I.F: RO36065000, cu sediul in Ilfov, Afumati, Str. Pinului, Nr. 5 D, avand Cont: RO73FNNB001303193915RO02 deschis la Banca Credit Europe Bank Sucursala Voluntari.

Pentru fiecare produs postat pe site, S.C. E – Shop – Bld S.R.L isi rezerva dreptul de a modifica pretul. Preturile prezentate pe site sunt exprimate in RON, insa nu includ cheltuielile de livrare (transportul). Toate comenzile vor fi confirmate telefonic de catre un agent de la S.C. E – Shop – Bld S.R.L.

S.C. E – Shop – Bld S.R.L respecta legile in vigoare privind confidentialitatea datelor, angajandu-se totodata sa nu transmita datele personale ale utilizatorilor site-ului UnelteMania catre terti si sa le utilizeze numai in scopul stabilirii contactului cu clientii sai precum si in scopul informarii acestora asupra aspectelor legate de functionarea site-ului si a ofertelor acestuia.

Orice informatie furnizata de catre dumneavoastra va fi considerata si va reprezenta consimtamantul expres ca datele dvs. personale sa fie folosite de S.C. E – Shop – Bld S.R.L in conformitate cu scopurile mentionate mai jos:

– pentru a ne asigura ca prezentarea site-ului este relevanta pentru nevoile dumneavoastra.

– pentru a va confirma produsele pe care le-ati comandat in sistem online, cantitatea exacta si a va furniza informatii suplimentare cu privire la aceste produse.

– facturarea produselor comandate de dumneavoastra.

Livrarile se fac de luni pana vineri prin Nemo Express. Exceptie facand sarbatorile legale (maxim 3-4 zile) de la confirmarea telefonica.

Serviciile si produsele sunt oferite in limita stocului disponibil. Fotografiile produselor sunt informative.

Garantia produselor: Produsele electrice / termice comercializate prin intermediul site-ului beneficiaza de garantie (conform normelor legislative in vigoare) – aceasta fiind oferita pentru fiecare produs in parte,

Certificatul de garantie va fi atasat de factura sau va fi expediat impreuna cu coletul, dupa confirmarea comenzii.

Pentru acordarea garantiei, produsele trebuie insotite de factura si certificatul de garantie, accesoriile aferente (daca este cazul) cat si de ambalajele (cutiile) originale ale produselor.

Daca aceste conditii nu sunt respectate, dupa receptionare – se va face o evaluare a produsului, S.C. E – Shop – Bld S.R.L rezervandu-si dreptul de a estima valoarea actualizata a produsului (intotdeauna se va comunica telefonic cu clientul valoarea rezultata in urma estimarii produsului).

In cazul expedierii unui produs catre service pentru garantie, acesta trebuie sa soseasca exclusiv prin CURIERAT RAPID taxele de expediere fiind achitate de catre client.

In cazul in care pentru produsul expediat la garantie se constata disfunctionalitati, vicii ascunse sau nereguli de functionare, costurile de expeditie pentru coletul cu produsul reparat in perioada de garantie, este suportat de catre cumparator.

Pentru produsele returnate pentru garantie si la care nu se constata nereguli, Clientul va suporta si taxele de returnare.

Returnare: Coletele retur se pot trimite prin curierat rapid, costul transportului fiind suportat de catre cumparator.
Returnarea banilor se va efectua doar in cont bancar trimis prin email la adresa oferita de catre vanzator, in maxim 14 zile.

Pentru a solicita returnarea unui produs (in termenul legal de 14 zile calendaristice de la primirea coletului), va rugam sa ne contactati telefonic. Costurile de expediere si ramburs sunt suportate de catre cumparator.

Datele bancare pentru rambursare (nume complet titular, IBAN fara spatii si banca sau nume, adresa) se expediaza pe e-mail, la adresa uneltemania@yahoo.com, precizandu-se, totodata, si numele pe care s-a efectuat comanda, un numar de telefon precum si seria si nr. facturii. Comandand in magazinul nostru, va dati acordul pentru returnarea banilor prin metodele precizate.

Conform OUG nr. 34/2014, renuntarea la cumparare se poate notifica in scris in termen de 14 zile calendaristice (termen in care se si expediaza produsul inapoi, dupa trimiterea notificarii).

Atentie ! ! ! Produsele returnate trebuie sa fie intacte si curate, inclusiv ambalajele acestora (pentru care se foloseste ambalaj protector suplimentar, asa cum ati primit produsul ambalat). Daca produsele au fost deteriorate sau rupte sigilii si nu mai pot fi comercializate, aceste produse nu pot fi returnate.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

Reclamatii: Pentru orice problema legata de livrarea produselor comandate ne puteti contacta telefonic la: 037 123 3210 sau prin email la adresa: office@uneltemania.ro