Serviciul de transport:

Nemo Express (24h-48h) livrare in orice localitate din Romania.

– Pentru colete cu greutatea fizica si volumetrica pana in 8 kg serviciul de transport – 20 lei.

– Pentru colete cu greutatea fizica si volumetrica ce depasesc 8 kg serviciul de transport se recalculeaza.

– Daca comanda nu depaseste suma de 50 lei ( transportul nu este inclus) se va adauga o taxa de manipulare de 20 lei.

DREPTUL LA RETURNARE:

Daca in decurs de 14 zile, din orice motiv, doriti sa renuntati la cumpararea produsului dumneavoastra, este suficient sa ni-l trimiteti si va vom restitui banii in contul dvs. bancar in maxim 14 zile de la primirea coletului.

Produsul trebuie returnat la adresa: Ilfov, Afumati, Str. Pinului, Nr 5 D, la firma E-SHOP-BLD SRL.

Produsul se trimite obligatoriu neutilizat ambalat foarte bine pentru a nu se deteriora in timpul transportului. Nu se pot returna produse cu motor termic care au fost utilizate si alimentate cu combustibil si ulei. Daca motivul returului tine de alte aspecte decat functionarea incorecta, sau nerespectarea specificatiilor tehnice prezentate in pagina de produs.

Informarea privind renuntarea se face numai in scris la uneltemania@yahoo.com . Returnarea produselor primite in stare perfecta de utilizare se face contra cost clientului – in cel mult 14 zile  de la data ridicarii coletului si a informarii in scris privind renuntarea la comanda.  Suma se va rambursa in contul persoanei fizice sau juridice care a initiat comanda si a platiti contravaloarea produselor. In email-ul de returnare la comanda se va trece obligatoriu contul bancar in care se vor restituii banii si titularul contului.

Returul banilor se face numai in cont bancar.

Nu se vor face retur in numerar prin intermediul curierului sau alte modalitati.

Se vor returna integral banii produsului, fara insa a se returna costul de transport.

Banii se vor returna doar in momentul ce produsul a fost livrat la sediul firmei si a fost verificat privind distrugeri, deteriorari mecanice cum ar fi indoiri, gauriri, zgarieturi, infundari, crapaturi ale materialelor care intra in componenta produselor.

Daca produsul prezinta deteriorari si distrugeri mecanice E-SHOP-BLD SRL isi rezerva dreptul sa nu despagubeasca clientul, produsul fiind returnat la client prin suportarea costului de catre cumparator.

 

Daca produsul primit este lovit/deteriorat 

In situatia in care la desfacerea pachetului  ati observat ca produsul este deteriorat sau nu este corespunzator utilizarii va rugam sa ne transmiti pe adresa uneltemania@yahoo.com poze cu produsul si ambalajul. In max 48 ore departamentul  relatii  clienti va prelua  mail-ul dvs. si vor analiza problema in detaliu. Taxele de transport/inlocuire vor fi platite in intregime de E-SHOP-BLD SRL.

  •         Daca produsele achizitionate sunt nefunctionale sau prezinta defecte de fabricatie, vor fi inlocuite cu un produs in stare de functionare, cu conditia notificarii in scris catre E-SHOP-BLD SRL in termen de 48 de ore de la primirea produsului defect. Daca produsul nu mai este disponibil, la alegerea clientului, fie se va inlocui cu un produs asemanator, fie se va returna contravaloarea acestuia in contul persoanei fizice sau juridice care a platit suma initiala a produsului/produselor;
  •         Cheltuielile de transport vor fi suportate integral de catre E-SHOP-BLD SRL;
  •         Daca notificarea se va face ulterior termenului sus mentionat de 48 de ore, produsele fac obiectul garantiei.

Returul produselor se supune ordonantei nr. 130 din 31 august 2000 completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, cu modificarile si completarile ulterioare:

“Clientul  are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la produs, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea coletului  sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.”

In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabila E-SHOP-BL SRL colete deteriorate, produse gresit facturate/gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte.

 

 

PROCEDURA DE RETURNARE

Este necesar sa ne comunicati printr-un mail la uneltemania@yahoo.com ca doriti returul produsului dvs. Este obligatoriu sa trimiteti produsul, impreuna cu cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite, certificatul de garantie si o copie a facturii. Toate acestea trebuie livrate impreuna cu produsul returnat. Dupa ce ati efectuat acesti pasi te rugam sa expediezi produsul, prin curier rapid Fan Courier la adresa Ilfov, Afumati, Str. Pinului, Nr 5 D precizand pe colet “Returnare produs”. Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere.
Cheltuielile de restituire sunt suportate conform legii de catre client. In cazul in care expediezi coletul cu plata la destinatie, vom fi obligati sa refuzam primirea produsului.